Lijsttrekker Samen Vooruit

Tijdens de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022 zal Joost Schipper (40) namens Samen Vooruit de gezamenlijke kandidatenlijst aanvoeren. Politieke beweging Samen Vooruit is een samenwerking tussen Elburg Beleid, D66 Elburg en PvdA Elburg. Genoemde partijen slaan de handen ineen en zullen met een gezamenlijke kandidatenlijst en verkiezingsprogramma deelnemen aan de komende gemeenteraadsverkiezingen. Het gedeelde doel van de partijen is om een positieve verandering teweeg te brengen in de Gemeente Elburg en zo samen sterker te staan.

Joost Schipper is vader van twee kinderen en heeft zijn passie liggen in de hotellerie. Na ruime ervaring te hebben opgedaan in verschillende leidinggevende functies in de horeca heeft Joost de overstap gemaakt naar het onderwijs en geeft tegenwoordig les aan de Hogeschool TIO.

Als voorman van de nieuwe beweging is Joost volop gemotiveerd om de voorgenomen positieve verandering teweeg te brengen in de gemeente Elburg. Volgens de kandidatencommissie van Samen Vooruit is Joost als nieuw politiek gezicht een logische keuze als uitdrager van een nieuw geluid in Elburg. Met zijn open, oplossingsgerichte en gastvrije houding zal Joost namens Samen Vooruit de verbindende factor worden tussen inwoners, bedrijven en de politiek.

Joost Schipper

Lijsttrekker Samen Vooruit